Horrortár – Szörnyek szülője (How to Make a Monster)
Egy videojáték-fejlesztő cég, Clayton Software vezetésével egy számítógép-őrültekből álló kis csapatot toboroz, hogy segítségükkel kifejlessze a világ legfélelmetesebb játékát, az EVOLUTION-t. A program már az első teszten sem megy át, a gyerekek egyszerűen kiröhögik a pályavégi főszörnyet.
A fejlesztőket kirúgják, helyükre internetes bűnözőket, szocio- és pszichopatákat vesznek fel, hogy az ő torz elméjükkel tényleg rettenetes játékot készítsenek. Létrehoznak egy ún. telemetrikus jelmezt, mely viselőjének fizikai és lelki alkatát is képes letapogatni, és az így kapott információk alapján reprodukálja, illetve monitorra vetíti a játékos saját háromdimenziós figuráját. Mikor a társaság már a finisben van, egy műszaki hiba totálisan összezavarja a számítógép winchesterét és a szörnyjelmezek életre kelnek.
Vágó: Daniel Cahn, Kristina Trirogoff
Executive producer: Robyn Rosenfeld
Jelmeztervező: Julia Schklair
Operatőr: Steven Finestone
Zeneszerző: David Reynolds
Forgatókönyvíró: George Huang
Rendező: George Huang
Játékidő: 91 perc
Megjelenés: 2001.